tisdag

dagarna har gått i ett och jag har hunnit med en hel del!
Firat min syster ett antal ggr, tränat, jobbat (!!) och myst runder!

Igår var jag äntligen ledig, började med ett pass på gymmet och sedan tog jag en liten shoppingtur.
Kom hem med 2 kjolar, ett linne & några andra småsaker bara :) . På dagen solade jag i trädgården & kvällen spenderade jag i en annan håla än den jag bor i :)

Idag gick jag också upp tidigt för ett pass på gymmet & därefter blev det ett besök hos frisören. Lite (ganska mycket) fattigare men också blondare & med några kluvna toppar mindre. Har sedan jobbat tills 19:15 och har nu hunnit äta både kvällsmat och äpplepaj med vaniljsås. MY GOD vad gott.. Jag kommer ALDRIG klara att vara nyttig, har börjat acceptera det nu :)

För tillfället ligger jag i sängen & kollar på outsiders, väntar på dh & bb :)))
Imorgon blir det jobb 8-15 och sen ska jag köpa en ny tv hihi. Har siktat in mig på en 46" istället för 32 som jag har nu! Jag hoppas den finns kvar imorgon!!!

Kommentera här: