Torsdag

Nu när jag är så bra på att blogga igen kan jag ju alltid fortsätta ;) 
Hade en riktigt skum natt! Vaknade vid 03:30 av att jag var jättehungrig och pigg(?)
Låg kvar och vägrade gå upp i ca en timme och sen fick jag ta en banan HAHA.
Somnade sen om vid 5 och sov till 7 igen.
Tycker att jag är konstant hungrig, nu ska jag till och med behöva vakna av det?! hahah matvrak.
 
Innan föreläsningen kl 10 var jag som vanligt på gymmet.
Idag som alla kommande torsdagar stod cardio på schemat.
Blev 30 min blandad löpning (hastighet&lutning), 15 min intervaller på cykeln och sen 15 min på crossen.
Svetten bara rann av mig sen men skönt att vara totalt slutkörd.
 
Efter skolan lunchade jag med pappa :) 
Fick ett par nya gympadojjor woho :) :) 
Efter vi lunchat njöt jag av det fina vädret i stan och köpte presenter till mamsen som fyller år nästa vecka.

 

Kommentera här: